Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

“Дошкільне виховання” № 5, 2021
Гра дитини

Читайте новий випуск із серії, присвяченої вивченню оновленого Базового компонента дошкільної освіти.

У фокусі журналу “Дошкільне виховання” № 5, 2021 — освітній напрям “Гра дитини”.

Поміркуймо разом, у що грають сучасні діти і що ми можемо зробити, аби гра в дошкільному закладі не була формальністю, а справді розвивала, соціалізувала, давала малятам можливість проявляти свободу вибору і розкривати творчий потенціал.

У номері:

Для керівників:

  • Результати освіти за напрямом “Гра дитини” (витяг із БКДО)
  • Рекомендації щодо формування ігрової компетентності дітей від авторок нового державного стандарту
  • Поради щодо проєктування предметно-ігрового середовища
  • Планування роботи ЗДО на літній період

Для педагогів-практиків:

  • Ігрові заняття для дітей різних вікових груп
  • Тематичний тиждень “Фруктово-ягідний мікс”
  • Ранкові зустрічі у червні
  • Посібники для розвитку і гри

Для батьків:

  • Поради щодо підготовки до школи в умовах карантину
  • Родинна фізкультурна розвага

Травневий випуск “Палітри педагога” (№ 5-6, 2021), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі Ігрові практики.

У номері

  • Вільна гра дитини: роль дорослого
  • Ігрові заняття різного спрямування
  • Логіко-математичні ігри
  • Конструкторсько-будівельна гра “Ворота”
  • Сюжетно-рольова гра “На гостину до бабусі”
  • Фізкультурна розвага

Зміст номера:

Для керівників

  • Тамара Піроженко, Оксана Корнєєва
    Гра дитини
    Упроваджуємо оновлений Базовий компонент дошкільної освіти. Вплив гри на особистісний розвиток дитини. Кроки до самостійної гри. Складники ігрової компетентності. Нова роль педагога
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Освітній напрям “Гра дитини”
    Витяг із Базового компонента дошкільної освіти
    Повний текст публікації Читати онлайн
  • Ірина Луценко
    Проєктуємо предметно-ігрове середовище групи
    Педагогічне проєктування на практиці. Принципи організації середовища групи. Концептуальні підходи. Практичні поради
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Ірина Романюк
    Ефективне літо: плануємо роботу закладу дошкільної освіти
    Підходи до планування діяльності ЗДО в літній період. Тижневий план-схема освітньої роботи з дітьми старшої групи. Орієнтовні осередки розвитку на території дитсадка. Методичний проєкт “Освітня мозаїка”
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн

Для педагогів-практиків

“Джміль” № 9, 2020. “Фруктові тваринки”. Фоторецепти оригінальних десертів із фруктів

“Джміль” № 9, 2019. “Як харчуватися, щоб добре почуватися?”. Комікс для дітей про те, до чого може призвести споживання некорисної їжі + ПРЕЗЕНТАЦІЯ